lørdag 12. juni 2010

ET EVIGHETS PROSJEKT





Har fått et pussig innfall om at jeg skal prøve å strikke alle modellene fra dette Lanett heftet. Jeg er jo ikke akkurat den kjappeste til å strikke, så dette vil ta sin tid hehehe.......:o)

Har begynt på den grå guttejakken i størrelse 9 måneder og vil hver helg oppdatere bloggen min om hvor langt jeg er kommet.

Prosjekt # 1 er jakken + lue og kjolen + jakke. Alt dette har jeg garn til, så gjenstår det bare å strikke. Tilsammen er det 7 prosjekt .

Det vil nok komme noe annet innimellom, for er det noe jeg ikke eier så er det tålmodighet. Må som regel ha flere prosjekt på pinnen :o))



3 kommentarer:

  1. Dette gjeder jeg meg til å følge :) Er spent på hvilke andre mønster det er i heftet :) De to du viser her er jo kjempesøte!
    Og du; det er ikke spørsmål om hvor lang tid du har brukt, men hvem som har strikka det :)

    SvarSlett
  2. Da blir du jo ikke fri for håndarbeid på en stund :) Blir nok søte plagg. Hyggelig at du vil være med på feiringen min:)

    SvarSlett