søndag 8. august 2010

AWARD


Denne awarden fikk jeg av Guri http://hjertego.blogspot.com/. Tusen, tusen takk. Alltid koselig å få :o))
REGLER FOR DENNE AWARDEN:
1. Link tilbake til den personen som ga deg denne awarden.
2. Gi awarden videre til 7 inspirerende bloggere.
3. Fortell 7 ting om deg selv.
Får vell begynne med å fortelle 7 ting om meg selv
1. Samler på det meste av oppskrifter på håndarbeid ( gamle som nye )
2. Har dilla på garn. Garnbutikker tiltrekker meg som magnet.
3. Liker ikke å stå ved kjøkkenbenken
4. Må alltid ha et håndarbeid i hendene.
5. Jobber på butikk
6. Samboer med 2 sønner.
7. Liker meg best hjemme.
Hvem jeg vil gi awarden videre får jeg komme tilbake til. Det er kjempemange som virkelig fortjener en slik :o))
Jeg tror jeg vil gi awarden videre til alle flinke bloggere som titter innom bloggen min. Det er så utrolig mange som fortjener en hilsen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar