tirsdag 7. juni 2011

GENSER MED PUSEKATTER

Nå er det godt og vell en måned siden forrige innlegg. Begynte på denne genseren da jeg dro på Snelletreffet i Oslo, men som jeg har sagt tidligere TTT ( Ting Tar Tid), og det gjelderså absolutt meg. Men til alle flotte jenter med kjempefine strikkeblogger, jeg har vært inne på bloggene deres og følgt med på alt det flotte Dere har laget, og jeg må bare si at jeg er mektig imponert :)

Tilbake til genseren........måtte jo prøve meg på rundfelling, og ja det var helt greit, men de første omgangene etter at armene var satt på, ble jo så innmari trange å strikke. Er det noen der ute som har et godt råd med det?
Ellers må jeg jo si meg ganske fornøyd med resultatet. Nå har jeg begynt på lua som hører til genseren. Er jeg flink så dukker nok den opp her på bloggen min iløpet av pinsa :)
MØNSTER: MIX BARN NR 1102 FRA SANDNES GARN
GARN: LANETT
PINNER: NR 2,5 OG 3,0 mm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar