onsdag 13. juni 2012

SELBUVOTTER TIL BABY


Som skrevet tidligere så har jeg hatt helt totalt strikkesperre.
Ikke noe har fristet, men nå ser det ut for at det er over. Har funnet så mye som jeg har lyst til å lage, men døgnet har liksom altfor lite timer. Selv om jeg er hjemme klokken 16 ( om jeg bare slipper fra jobben), så går ettermiddagen og kvelden så altfor fort.


2 par votter har jeg nå iallefall fått strikket, selv om jeg egentlig hadde lagt vottestrikken på hylla  hehehe :D Måtte jo bare strikke disse vottene igjen. Synes di er litt søte da :)


Mønster: Fås kjøpt hos Projo
Garn: 2 nøster Smart fra Sandnes rekker til 2 par
Pinner: Nr. 3,5



                                        Ønsker dere alle en fin dag
                              Klem fra meg

3 kommentarer:

  1. Så utrolig søte de var.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Så enig med deg! Disse barnevottene er kjempesøte!

    SvarSlett