fredag 20. juli 2012

FISHERMAN'S FRIEND



Fisherman's friend heter disse vottene.
Har vært en kjapp helgetur på Lillehammer, og skulle finne meg noe å strikke på turen. Et veldig opptatt med å ha med meg bambuspinner på flyet. Kanskje er det bare tøvete tenkt av meg, men har liksom en følelse av at andre pinner blir tatt fra meg. I allefall så hadde jeg bursdag forrige torsdag, og feiring skulle jeg jo ikke ha, men det blir ikke alltid som tenkt. Det er jo kjempekoselig å få besøk, men strikking fikk jeg altså ikke funnet frem. Fredagsmorran litt før klokka 5 ble jeg vekket, og da  måtte jeg springe som en tornado gjennom huset for å finne meg noe. Mye ventig skulle det bli på flyplassen i Tromsø og i Oslo, men jeg fant da garn, mønster og pinner til disse vottene. Ser at fargene kan bedra litt, for di er strikket i sort og mellomblått. Ble i hvertfall fornøyd med resultatet

Mønster: Fra Jorid Linvik
Garn: Silja fra Gjestal
Pinner: nr 3 og 3,5




Ønsker alle en god helg
Klem fra Tovejo

3 kommentarer:

  1. De var veldig pene! Mønsteret kom godt fram med det blå på det svarte :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Riktig fine mønstervotter! Ja, ventetida på flyplasser må benyttes til strikking, og jeg strikker gjerne på flyet også. Riktig fine farger du fant i farta!

    Riktig god helg!

    SvarSlett
  3. Super flotte votter.
    Klem Tone

    SvarSlett