søndag 2. september 2012

TOTTENHAMVOTTER




Innimellom konkuransestrikken, så blir det litt annet også.
Disse vottene var det ei dame som lurte på om jeg kunne strikke til sin mann. Vell, som alltid sa jeg at det måtte vell la seg gjøre, men oppskrift var det litt dårligere med. Hun hadde funnet noe på nettet som jeg fikk, men jeg var ikke helt fornøyd med det. Dermed måtte jeg frem med ruteark og penn. Med god hjelp av mønsteret som hun hadde funnet og litt justering av det, så ble resultate slikt.
Må tross alt si meg fornøyd med det :D

Garn: Smart fra Sandnes
Pinner: 4,5

4 kommentarer:

  1. Vottene var jo skikkelig fine!!!
    Skal du melde deg på strikketreffet "uansett" eller bli med bare hvis du vinner konkurransen? Jeg skal på treffet, og det hadde vært moro å få hilse på deg i "virkeligheten" ! Kan forsikre deg om at strikketreffet er innmari koselig og litt lærerrikt; jeg har vært med to år tidligere, så dette er mitt tredje treff :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Har ikke helt bestemt meg, men det hadde vært morro.Det er jo litt langt å reise da, men ingen hvet hvor haren hopper hehehe..... :D Tok jo turen på begge tråsnellatreffene, så vi får se.
      Ha en fin dag du også !

      Slett
  2. fine votter. Regner med at de vil falle i smak hos mottakeren

    SvarSlett
  3. Hei selger du mønster på disse vottene?

    SvarSlett