tirsdag 1. januar 2013

Frynseskjerf


På årets første dag strikket jeg dette skjerfet.
Lovte vell egentlig meg selv at jeg aldri mer skulle strikke denne type skjerf, men siden jeg hadde kjøpt flere nøster, så må jeg vell bruke det opp.
Ellers må jeg vell innrømme at strikketreffkonkuransen er gått rett i vasken. Skjønte vell egentlig at det ikke kom til å gå, men, men...........
Projo har forøvrig en vottealong som startet i dag. Her gjelder det å strikke et par i måneden, og det er jo overkommelig. Skal bestille første mønster i dag, og starte opp med første paret til helga, men først skal jeg strikke tomlene på tottenhamvottene som har ligget på vent en laaaaaaang stund.


                          Ha en fin kveld
                                  Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar