onsdag 23. januar 2013

SOLA OG LITT HÅNDARBEID



Søndag 20 januar fikk vi et lite glimt av sola her hvor jeg bor. Etter 8 uker med mørketid, er det deilig å ha den tilbake :) Så derfor må jeg dele et par stemningsbilder med dere, slik at dere kan se hvor flott det kan være.



                                    Er det ikke nydelig?????




Vell, dette er jo en håndarbeidsblogg, så her er noe jeg har pusket med den siste tiden. Disse vottene heter Brennende Kjærlighet og er Januarvotten i Projo sin vottealong. Det går ut på å strikke et par votter i måneden.

Mønster: Fra Jorids mønsterbutikk
Garn: Tove fra Sandnes
Pinne: nr. 4


Et nytt rysjeskjerf. Disse er raske å strikke. Et par timer så er du ferdig.

Garn: Argentina 
Pinner: nr 5



Også til sist var det disse Tottenhamvottene da. Har slitt litt med å få disse ferdig. Hvet ikke helt om jeg tørr si grunnen til det, men........... altså....... jeg har alltid strikking med meg på jobb, og disse var med før jul i veska som alltid er med. Denne dagen hadde jeg altså bestemt meg for å ha en flaske parfyme med, og selvfølgelig ........ dum og ubetenksom som jeg er , slengte jeg veska fra meg, og parfymeflaska knustes..... ja, trenger vell ikke si mer, men lukta var så intens at jeg klarte alså ikke å strikke på dem. Nå er iallefall vottene ferdig og lukta er borte, så jeg håper eieren blir fornøyd når han får dem :D

Garn: Rubin fra Spar Kjøp
Pinner: nr 4


                Ønsker dere alle en fin dag
                            Klem fra meg

1 kommentar:

  1. Så flotte håndarbeider og nydelige bilder.
    Hi hi ler litt av uhellet ditt. Votter med godlukt, ikke så dumt det heller eller?
    Klem Tone

    SvarSlett